Įkurta 2007 m., „Lesė“ užsiima gyvūnų globa ir sterilizacija. Nuo įsikūrimo radome namus 6000 gyvūnų ir finansavome sterilizaciją daugiau nei 2100 gyv., dėl kurių nereikalingų gyvūnų skaičius turėtų būti mažesnis bent 8300 per metus.

Elektroninė labdaros parduotuvė (plačiau >>)

Tiesioginė transliacija iš Vilniaus prieglaudos kačių kambarių Nr. 1 ir Nr. 2 :)

2% parama (plačiau >>)

 

Loading
LT / EN

Komentarai

JoJoJo (21:09) >>
Kedainiai, bet butu galima atvezti i kauna
Irene (20:21) >>
Koks miestas? Kaunas?
JoJoJo (20:04) >>
Mano nr: 863093461
TatjanaI (11:09) >>
Nuotrauka turi buti labai mazo dydzio, kad galima butu ja ikelti

Mirė

Aprašymas:

Katytei Ainai apie 2 mėn. Yra miela, draugiška ir drąsi. Ji nemėgsta vartytis kūliais su broliukais, geriau renkasi žmogaus kompaniją. Ateina šalia ir murkia. Visą laiką būna prie žmogaus :) Ji moka pažiūrėti tiesiai tau į akis... Labai protingu žvilgsniu. Akytės ir ausytės švarios, ji atiduota iš namų. Gavo vaistukų nuo kirminų. Taip pat apšviesta UV spinuliais nuo grybelio - nešvietė, suduota homeopatinė vakcina nuo kačiukų maro. Yra truputi sulysusi, jai mažakraujystė, greičiausiai dėl kirminų. Dabar organizmas valosi nuo toksinų ir Ainos savijauta vis gerėja. Ji atkeliavo iš Grindos, bet ten pabuvo tik pora dienų. Labai dėkojame Grindos vadovui, kad leido pasiimti šią mažylę. Dovanojama tik tiems, kas sutinka jai paaugus sterilizuoti.

Gyvūno vardas: Aina
Gyvūno rūšis: katė
Gyvūnų skaičius: 1
Veislė: Mišrūnas
Lytis: patelė
Lytinis aktyvumas: neatlikta kastracija/ sterilizacija
Amžius: 1-6 mėnesiai
Kailio tipas: trumpaplaukis
Spalva: juoda, balta
Vietovė: Lietuva, Vilniaus m., Vilnius
  
Šeimininko vardas: „Lesė“, Vilniaus skyrius
Svetainė: Lese.lt
Banko sąskaita: LT647044060005976183
įstaigos kodas: 300709225
Paaukoti prieglaudai:

Skelbimo numeris: 12402
Sukurta: 2010-05-07 | atnaujinta: 2010-05-20 | išimta: 2010-05-20
Peržiūrėjimų skaičius: 9764

Komentarai

Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-19)
kiti kaciukai nekosejo ir valglge normaliai, bet Rainiuka tai noreciau patikrinti... Tik idomu, kiek kainuoja tas endoskopinis tyrimas ir ar tam butina narkoze?
Angelina (2010-05-19)
O Dieve,Sarunai ,uzjauciu jus labai.Kaip skaudu:(
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-19) (foto)
Sara nebuvo is sios vados... O apsigimimai ne visada buna keliems gyvunams is karto... Pvz.: buvo 2 kaciukai vienos vados kuriuos priglaude katyte Perla praeitais metais - buvo 1 leliukas, kuris mire nuo keisto darinio pilve, kuris greiciausiai buvo apsigimimas, bet jo sesute normaliai uzaugo ir viskas buvo gerai
Juneta (2010-05-19)
Nenusimanau šituose reikaluose, bet ar nereikėtų pranešti kitiems šios katinėlių vados šeimininkams, kad suskubtų pasirodyti veterinarui? Ši katytė ne pirmoji, kuri mirė, prieš tai jau buvo Sara.
Šarūnas B. (2010-05-19) (foto)
Tai beabejo, kadangi jau apsisprendęs auginti katytę tai ieškosiu kitos, galbūt išeis rasti panašią, nors aišku jos niekas nepakeis ;/
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-05-19)
Siaip gyvunai moka kenteti tyliai... Zmogus tikrai pradetu verkti/klykti is skausmo, o pas gyvuna tik akys pasako... Baisiai liudna del mergyckos, bet norisi tiketi, kad galesite suteikti savo siluma ir meile kitam kyciukui kai jau skausmas atlegs..
Skaja (2010-05-19)
Taip, visai nesvarbu ar ,,bandydama", ar ,,bandydamas", juk šiai nuostabia princesei buvo padovanota didžiulė meilė ir iškėliavo ji mylima. Gaila tik, kad taip greitai...
Šarūnas B. (2010-05-19) (foto)
Dėkui, beje turėtų būti "bandydamas" o ne "bandydama" :) na bent jau keletą dienų galėjo pasijausti maža princesyte, labai mylėjom..
Skaja (2010-05-19)
Labai tikėjausi, kad ši mažylė pasveiks... Labai liūdna... Dėkui SharkyB, kad suteikė mažylei meilę, viltį, ir padarė viską, bandydama palaikyti jos gyvybę, bei nepaliko jos iki paskutinės jos gyvenimo minutės, palydėdama katytę į paskutinę kelionę - į Vaivorykščių šalį. Užuojauta.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-19)
Kaip liudna :'( ji visada žiūrėdavo tiesiai į akis, dabar suprantu, kad norėjo pasakyti, kad reikia pagalbos, bet nemokėjo žmonių kalbos...
Polio-mama (2010-05-19)
SharkyB, užjaučiu labai... Gaila mažutės, tiek neilgai tepagyvenusios, ir Jūsų, jos netekusių :(
Šarūnas B. (2010-05-19) (foto)
Man dar keisčiau, kaip ji sugebėjo būti tokia meili ir švelni jei gyveno pastoviuose skausmuose...buvo tikra princesytė, nepamiršim tavęs niekada, visuomet liksi atminty, gaila kad tik 5 dienas su mumis pabuvai, bet ir per jas uzpildei namus siluma ir meilumu ;/ neturiu zodziu kaip man jos gaila...
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-19) (foto)
Man tai keista, kad ji su tokiom didelem problemom sulauke 2 men amziaus...
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-05-19)
Kaip liudna del mazyles... Jaukaus tau gyvenimelio Vaivoryksteje, princesyte..
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-05-19)
Vaje... Sekmes Tau Vaivorykstes salyje...
Šarūnas B. (2010-05-19) (foto)
Su dideliu liūdesiu turiu pranešti, kad vakar vakare ši meili būtybė nugaišo veterinarijos klinikoj :((( pasirodo pas ją buvo didelių įgimtų ir ne tik problemų su virškinamuoju traktu, skrandukas pilnas opų, beveik nevirškino, todėl visos tabletės, vitaminai ir t.t. rasti net nesuvirškinti. Kas blogiausia, žarnyne nuo vidurių užkietėjimo buvo susidaręs kamštis, kuris nieko nepraleido, inkstai stipriai padidėję, nieko nevalgė ir negėrė. Temperatūrą atstatė iki 37,3, tačiau nuo visų blogybių mažytę ištiko anafilaksinis šokas ir organizmas neatlaikė. O jei ir būtų atlaikęs, ateitį normalaus gyvenimo ji negalėtų turėti...R. I. P. :((((
Angelina (2010-05-18)
Nu ,jo cia ne skiepai ,ir ar tai alternativa ,neaisku ,nes ,kai paskaiciau aplamai medziaga apie homeopatinius vaistus ,tai parasyta ,kad nera nei vieno homeopatinio vaisto ,kurio veiksmingumas ir efektivumas butu iroditas.Lieka tik tiketi ar ne i ju veiksminguma ,taigi dar yra daug ,daug klaustuku su ta noseda:(
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
ir netgi dar daugiau :)
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18) (foto)
ne, bet i uzsieni keliaujant reikia tik pasiutliges vakcinos, nereikia jokiu kitu... O nosodai yra visoms ligoms, nuo kuriu yra skiepai...
Angelina (2010-05-18)
Bet su ta jusu nosodes ,kaip suprantu ,i uzseni su gyvunu jau nenukeliausi?
Angelina (2010-05-18)
Tai cia nuo maro ar nuo pasiutliges?
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18) (foto)
As ne ta turiu galvoje... Tiesiog sitoje "vakcinoje"... NA kaip homeopatiniuose vaistuose is tiesu kaip ir nieko nera, tik "energija" ligos. T.y. imamas audinys, turintis maro, is jo paimamas 1 laselis jis sumaisomas su 100 laseliu vandens, tada imamas 1 laselis to vandens, jis sumaisomas su 100 laseliu vandens ir taip daroma daug daug kartu, kol praktiskai nieko ten nelieka, tik vanduo ir tada tas vanduo, kuriame "issaugota energija" naudojamas kaip vakcina... Na, gamybos procesas kaip visu kitu homeopatiniu vaistu...
Angelina (2010-05-18)
Vika ,tai nieks ir nesigincija su tavim ,kad sita vakcina geresne :)Tai valio.Puiku ,kad atsiranda geresniu ,maziau kenksmingu vakcinu:)Bet dar ne visos jos tokios.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
Esme, kad nosodes veikia kaip homeopatinis preparatas, visiskai kitokiu principu ("panasus gydo panasu"), negu paprastos vakcinos
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18) (foto)
Taip, bet paprasto skiepo jau serganciam gyvunui nieks nenaudotu :)
Angelina (2010-05-18)
Tai ir iprasta vakcina gali nevakcinuot gyvuna ,jei jis sedi namie ar ne?Bet norint isvaziuot jau neskepita gyvuna neisvesi ,taip ir patenka tie neskepiti i Grinda ir pasekmes irgi matom.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18) (foto)
Siaip sis "skiepas" dazniausiai net nenaudojamas profilaktiskai, t.y. kaip skiepas gyvunui, kuriam sansu uzsikrest nera (dauguma homeopatu jo taip nenaudoja). Jis naudojamas arba, kai suserga liga, arba pabendravus su gyvunu serganciu ta liga, arba jei tarkim eini i kokia paroda, kur yra galimybe uzsikresti - taigi tai labiau vaistas, nei vakcina. Retais atvejais, jei labai labai zmogui atrodo tai reikalinga, nosodai naudojami skiepu principu...
Angelina (2010-05-18)
Serioza ,daugiau nieks,Tik Linas,Jakovo klinikoi.
Angelina (2010-05-18)
Vika ,akivaizdu ,kad nesupranti ,kas yra skiepas.Tu manai ,kad skiepas ti tai,kas suleidziama?skiepai buna ir lasiukai.Taip ,gal tai yra patobulinta ,maziau kenksminga ,bet vakcina ,o tai ir yra skiepas.Skiepas ,tai yra tos ligos nedidele koncentracija sukeleju ivedimas i organizma .Perskaiciau isversta teksta .Ten parasyta ,kad tai ne alternativa skiepui ,o alternativa iki siol iprastai vakcinai.Kaip vaistai atsiranda naujiesni ,kontraceptikai maziau kenksmingi ,taip ir vakcinos ,ir tai yra gerai ,Bet tai yra skiepas .
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
Serioza, pats geriausias Vilniuje akių ligų gydytojas - Linas Piečiukaitis, pas kitus vargu ar verta važiuoti.
Serioza (2010-05-18)
Ko jus cia taip audrinates del tu vaistu? Nesusipykit tik. Einam i prieki , taigi ir israndami nauji preaparai maziau toksiski. Puiku.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18) (foto)
In homeopathy, there is a special type of remedy called a nosode. A nosode (from nosos, the Greek word meaning disease) is a homeopathic preparation made from matter from a sick animal or person. Substances such as respiratory discharges or diseased tissues are used. It sounds repulsive, but the preparation, using alcohol, as well as the repeated dilution and succussion, essentially renders the substances harmless, while producing a powerful remedy. The use of nosodes in a prophylactic manner, for preventing disease, has been employed in veterinary and human homeopathy for many years. It is supported by various holistic veterinarians and authors. - na, ne visai vakcina... :) O siaip tai kad LT butu homeopatu veterinaru negirdejau, tad ir nosodu, matyt, nieks nenaudoja :)
Beliulina (2010-05-18)
Bet tai visvien yra skiepas (placiaja prasme), nesvarbu kaip jis patenka i organizma, ar suleidziamas, ar per burna/nosi. Zmonem skiepas nuo poliomijelito irgi sulasinamas i burna... Bet siep o kur jo gauti galima?
Serioza (2010-05-18)
Angelina, (atsiprasau katuli, ne i tema) Jakovas turi okulista specialista? Kas dar?
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18) (foto)
Ne, jis nesuleidziamas, o ilasinamas i burna/nosi... Esme tokia, kad tas skystis patenka tokiu budu kaip iprasta gyvunui, todel gali tinkamiau suveikti imunine sistema. Be to nosodai nenaudojami po kelis is karto (keliu ligu vienu metu), nes tai trukdo imuninei sistemai tinkamai kovoti su liga...
Angelina (2010-05-18)
Alina ,tai tai ir yra skiepas:)
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
Nosode yra bakterinio pagrindo vakcina, aktyviai imunizuojanti gyvuna (igyjamas imunitetas)
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
I LT net nezinau kaip isverst, jos homeopatines ir neturi salutinio poveikio, del veiksmingumo negaliu garantuoti, bet mano 7 kyciai maru kaip ir neuzsikrete
Angelina (2010-05-18)
As angliskai laisvai nekalbu.Ir apie alternativas skiepams pirma kart girdziu.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
Angliskai - Nosodes
Angelina (2010-05-18)
AHA....Ir kokios ,jei ne paslaptis alternatovos skiepams??????
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
Skiepams taip pat yra alternatyvos
Angelina (2010-05-18)
Skiepai irgi nieko gero ,bet ar jau girdejot Rusijoi ,jau 2 poliomelito atvejai .Vat jum ir pasekme ,nenorejimo vaikus skepit ,o liga ,tai baisi.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
alternatyviu* priemoniu.
Angelina (2010-05-18)
Sutinku ,palaukti gal ir galejo.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
Tu rpiemoniu yra labai daug ir jas vartoti reikia ilga laiko tarpa
Angelina (2010-05-18)
As ,kai Nika savo paemiau ,ir isgirdau ,kad nuo vaistu mire kazkoks katinukas ,Jakovo klinikoi klausiau ,ka daryti ,kad taip nenutiktu.Jie ir neslepe ,kad nuo tu vaistuku gali mirti.Sake ,kad kitos iseities nera ,vistiek reikia duot tablete.Viskuo gali but ,bet kitos iseities nera.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
Angelina, patikekit, nieko blogo nebutu jei dar palauktu.. Jei gyvena bute tai tikrai neturi reiksmes ar skiepytu menesi veliau ar anksciau... O siaip, kaip ir sakiau, nesuprantu, kodel dabar patapo vos ne mados reikalas kuo anksciau suduoti nuo kirminu ir vos ne iskart ivaryti skiepa.. Mano katinai daugiau nei 10 metu pragyveno be jokiu tableciu..
Angelina (2010-05-18)
Kirminai irgi stipriai nuodija organizma.
Skaja (2010-05-18)
Kaip suprantu, temperaūra labai nukritusi yra. Turėjau praktikos, kai vos atgaivinau savo katę po veterinarų pagalbos. Ji buvo jau beveik be pulso ir šalta kaip ledas, tai aš ją visą apvyniojau šiltais drabužiais ir laikiau visą naktį savo glėbyje, šildžiau, kol ji neatsigavo. Kai tik jai po veterinarų pasidarė bloga, paskambinau iš karto (dar vakare) šiems veterinarams, kurie man pasakė, kad nieko nereikia daryti, ji pati atsigaus. Tai kaip sakau gali pati atsigauti, jei ji miršta? Jai tada buvo 6 mėn. Na ir teko operatyviai pačiai mąstyti, va ir sumasčiau, o ryte ji atsigavo nuo mano ir vilnonių drabužių šilumos. O šiam kačiukui tik 2 mėn, tai kokį ir dar antrą kartą reikėjo vaistą suduoti nuo kirminų? Jei, pvz., tai Cestal cat, tai čia labai stiprus vaistas ir pakartoti reikia po ilgesnio laiko tarpo. Jei lašai Stronghold, tai jie ne tokie veiksmingi, kaip Cestal Cat, nes naikina ne visų rūšių kirmeles, bet ir jo pasikartojimas ne greitas.
Angelina (2010-05-18)
Alina ,nu juk zinai ,su kirminai ir neskepis,tai ir gyvens su kirminais ir neskepitas ?Ar tai iseitis?
Angelina (2010-05-18)
Taip ,isbandem su vaikais ,neveikia vaikams.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
As nesuvokiu, kam tokiam mazam padareliui reikejo kisti jau antra tablete?? Ka, negalejo bent sulaukti, kol ugtels?? Visgi paaugus gal butu ne toks blogas poveikis, o dabar nezinau, ar isgyvens mazulka... Negaliu, kaip pikta..
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
Apskritai nesuvokiu, kam tos tabletes patapo reikalingos.. Nesuprantu, kaip maniskiai katinai isgyveno tiek metu be jokiu tableciu, nors buvo tasomi is vienos vietos i kita (kai mums reikejo kraustytis)...
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
Geriau gyvent su kirminais nei mirti. Jau ne pirma karta gyvunam labai blogai nuo tu tableciu, vetai tai turejo pastebeti, kodel nekreipia i tai demesio? Ar kas nors isbande visus naturalius metodus, kad gali taip teigti, kad jie neveikia?
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
reikėjo tuomet bent jau pastos suduoti, Flubenol kokio...
Angelina (2010-05-18)
Alina ,veterinarai cia nieko deti.Kirminai irgi pavojingi kaciukui ,juos reikia isnaikinti.Ir as netikiu ,kad naturalus budai veiksmingi ,jie geriau ,kaip profilaktika ,kai kirminu nera,ir kad ju neatsirastu.Taip nutinka maziems katinukams ,brt kitos iseities nera.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
As is tiesu negalvojau, kad jai bus taip blogai... paprastai po 2x reakcija buna svelnesne...
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
Bliamba, tie veterinarai... :(( Mano nuomone, kartais ju tiesiog negalima klausyti..
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
Nu matai, veterinarai liepe suduot :( pasake,kad naturalus budai neveiksmingi
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
O reikejo tos antros tabletes? :((( Dieve, kad tik issikapstytu...
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-18)
katytei ZIAURIAI blogai pasidare nuo antros chemines tabletes nuo kirminu, temperatura 33
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-14)
Labai džiugu, kad ji pateko į tokias geras rankas :))
Šarūnas B. (2010-05-14) (foto)
Labai ačiū už šią nuostabaus grožio ir būdo katytę, ji jau pratinasi prie naujų namučių bei prie didžiulio jai rodomo dėmesio ir meilės :)
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-12)
Rezervuota Šarūnui :)
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-11)
mama pranešė, kad katytė pasveiko, turi gerą apetitą, dūksta :)
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-09)
Paviduriavo su kirminu... Kol kas ji silpniausia, bet taisosi po truputi :)
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-09)
Joa, tik, kad Aina išvis dabar nevalgo :/ Bet iskakojo kirmina nesenai,organizmas valosi
Mune58 (2010-05-09)
Deje, Vikikute, kadangi esu kaunietė, dar nebuvusi ne tik Grindoje bet kol kas nei vienoje Vilniaus prieglaudėlėje, nes nebuvo progos atvažiuoti į Vilnių.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-09) (foto)
O Jus nebuve Grindoj? :) Ten yra, jei neklystu, 3 kambareliai, kuriuose yra kates. 2 kambariuose yra narvai (tie metaliniai narveliai, kuriuos matome daugumoj suaugusiu gyvunu foto) - ten gyvunai karantinuojamitas 14 d. Po to jie keliauja i 3ia kambari - ten yra 4 tokie kaip gardeliai... Su laipyklem-medziais ir spintelem - ten gan daug vietos... Tai is tu 4 gardeliu 2 yra suaugusioms katems po karantino, 1 suaugusiems katinams po karantino, o 1 kaciukams. Kadangi kaciukams nera karantino tokio, kad jie atskirai narve, jie iskart dedami i kaciuku "garda". Mazu kaciuku nekarantinuoja, taciau juos iki dovanojimo kaip ir laiko 3 d. Taciau si karta (dekui Grindieciams) kaciukai buvo atiduoti ir tie, kurie nepabuvo 3 d Grindoje..
Mune58 (2010-05-09)
Vikikute, tai jie ten visai kitose patalpose, atskirai nuo suaugusių katinėli? Klausiu todėl, kad aplinka įdomi - su medžių šakomis laipiojimui, su kopetėlėmis, medinėmis lentynomis, o antra- kad jie visi sveiki, neprisigaudė kokių zarazų ligų.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-09) (foto)
Is tikro, tai kai mes nuvykom i Grinda tai net nustebom - jie ir ten zaide :) Gal ten tuo metu "miego laikas" buvo, kai foto daryta... Tokie maziukai nieko nesupranta dar :)
Mune58 (2010-05-09)
Vaiwa, kiek aš žinau (pati vartoju geležį nuo mažakraujystės), tai ją reikia gerti prieš valgį, kad geriau įsisavintų organizmas. Ir gyvūnėliams turėtų būti tas pats. Linkiu kuo greičiau sustiprėti šitai kruopytei:))) O video žiūriu ir žiūriu, labai jau visi mieli angelėliai:))) Stebiuosi, kaip jie ten visi sutilpo bokse, kai pradėjo lįsti lauk vienas po kito, tai nespėjau skaičiuoti. O jau žaidžia visi gražiai - tikra vaikystė. Nepalyginsi, kai visi narve tupėjo susispietę krūvelėmis ir išgąsdintomis didelėmis akytėmis žiūrėjo. Vat, kaip pakeičia gyvūnėlių charakterį aplinka. Labai džiaugiuosi už juos visus ir už globėjus, kurie moka daryti stebuklus. Sėkmės jums visiems kuo didžiausios!
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-09)
Aina užsikorė ant draskyklės ir žaidžia su kamuoliuku dabar :D Negali taip greitai veikti skysta geležis O.o ir šiandien negirdėjau, kad kosėtų
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-09)
jai mažakraujystė, vienintelė rami katytė iš visos chebros
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-08)
vemia
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-08)
Aina kosti truputi ir viduriuoja


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
Viešoji įstaiga „Lesė“. Įm. kodas: 300709225. Adresas: Savanorių pr. 33-91, 03128 Vilnius (laiškams).
Tel. 8-605-33452 (Vesta). El. paštas: info@lese.lt. Bendra a/s: LT647044060005976183 (SWIFT: CBVILT2X) 
Statistika Prisijungę: 49