Įkurta 2007 m., „Lesė“ užsiima gyvūnų globa ir sterilizacija. Nuo įsikūrimo radome namus 6000 gyvūnų ir finansavome sterilizaciją daugiau nei 2100 gyv., dėl kurių nereikalingų gyvūnų skaičius turėtų būti mažesnis bent 8300 per metus.

Elektroninė labdaros parduotuvė (plačiau >>)

Tiesioginė transliacija iš Vilniaus prieglaudos kačių kambarių Nr. 1 ir Nr. 2 :)

2% parama (plačiau >>)

 

Loading
LT / EN

Komentarai

Rocky (23:05) >>
Sveiki labai prasau padekit suprasti kas kaltas del komplikacijos kuri atsitiko mano suniukui, po...
Giedre321 (13:27) >>
Deja nuotraukos įkelti nepavyko, šuniukas rastas 2017.08.21.Dėl nuotraukos ar daugiau...
LinaBuzi (18:01) >>
Sveiki, o ar galėtumėte ją atvežti Vilniuje?
Polio-mama (9:07) >>
Kas nutiko Veteranui? Labai liūdna... :(

Padovanotas gyvūnas

Aprašymas:

Mielas, draugiškas ir žaismingas ryžiukas ieško jaukių namų ir jį mylėsiančių šeimininkų. Katinukas mirė...

Bruožai: reikalauja daug dėmesio, žaismingas, tinka gyventi tik namuose, draugiškas
Gyvūno vardas: Mikutis
Gyvūno rūšis: katė
Gyvūnų skaičius: 1
Veislė: Mišrūnas
Lytis: patinėlis
Lytinis aktyvumas: neatlikta kastracija/ sterilizacija
Amžius: 1-6 mėnesiai
Kailio tipas: trumpaplaukis
Spalva: smėlinė, balta
Vietovė: Lietuva, Jonavos raj., Jonava
  
Šeimininko vardas: „Lesė“, Jonavos skyrius
Svetainė: Lese.lt
Banko sąskaita: LT647044060005976183
įstaigos kodas: 300709225
Paaukoti prieglaudai:

Skelbimo numeris: 12640
Sukurta: 2010-07-28 | atnaujinta: 2011-07-27 | išimta: 2010-09-08
Peržiūrėjimų skaičius: 33546
Buvęs gyvūno statusas: Užsakytas gyvūnas

Komentarai

Polio-mama (2010-11-05)
Raisa, labai keblu kažką patarti tokiu opiu klausimu: ryžtis mylimo augintinio eutanazijai, kaip pataria gydytojai, ar nesiryžti. Tokį sprendimą galite priimti tik Jūs pati, įsiklausiusi į gydytojų nuomonę, savo pačios proto balsą ir, be abejonės, emocijas.
Raisa (2010-11-05)
Prašau pagalbos dėl savo šuns gelvbėjimo.Šuo visai atsisakė maisto,prieš tai viduriavo ir vėme.Bet dabar viskas normalizavosi išskirus maisto.Veterinaras pasiulė pagalvoti apie migdymą,pas šunį pažeisti inkstai,blužnis ir dar kiti organai,bet šuo pats vaikšto ,išeina pasivaikščiuoti,laka vandenį,tik ne ėda.Užmigdyti negaliu neleidžia sąžinė.Gal turite patatimu labai prašau.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-30)
Mums tai didziule pamoka, kad daugiau nei vieno katinelio negalima palikti stacionare ir nematyti jo bukles patiems. Kai ant ranku mirsta ne vienas gyvunas, tai zinai kaip atrodo artejanti mirtis, o kai kurie vetai to nezino...
Kropkė (2010-09-30)
Dzy, padarėte viską ir daugiau, ką galėjote. Deje ne viskas mūsų žinioje ir galioje. Mane visą laiką ramina tik viena - mes mylime ne katiną, o katinus, ne šunį, o šunis. Užjaučiu pačią nuėjus ir ištvėrus tokį sunkų gydymo kelią:(
Persona non grata (2010-09-30)
Mikutis mire ne siandien... Tik nieks neklause o Dzy tikriausia buvo skaudu apie tai rasyti.... reikia tiketis kad ten jam geriau...
IlonaKolit (2010-09-30)
DZY, didelė ir nuoširdi užuojauta. Sekiau viską nuo pradžių ir jau buvau pilnai patikėjusi, kad Mikutis išsikapstys...
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-30)
O vargsas Mikutis.. :((((( Nesitikejau, kad siandien mirs toks nuostabus mazylis... Antras ryziukas sia savaite mus palieka :((((
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-30)
Nebera Mikucio :( Sirdyje didelis skausmas ir blogumas, kad palikome ji stacionare, isdaveme ir pasmerkeme vienisai mirciai.
Wilma (2010-09-30) (foto)
Dzy kaip Mikutis laikosi?
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-25)
Lankytojas pašalino komentarą
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-25)
Lankytojas pašalino komentarą
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-24)
Nesuprasi, ar Mikucio bukle gereja ar blogeja. Blogai yra tai, kad pradejo geltonuoti. Gerai, kad turi apetita, laka vandenuka. Siandien dar nesitustino, vel duos laisvinamuju. Itaria, kad gelta issauke tai, kad askarides yra uzkimsusios tulzies lataka, gelta praeis, jei jos is ten pasitrauks. Jei ne, bus blogai, labai blogai.
Angelina (2010-09-24)
Nu aciu dievui ,daugmaz aiski priezastis,tai gal ne viskas prarasta.O buvo atvevjis ,kai ir strongholdas askarides isvare...
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-24)
Tikrai pakelet nuotaika :) Labanaktis :)
Kropkė (2010-09-24)
Dzy, aš ne daktaras, aš remiuosi gyvenimo patirtimi. Mano tėvukui (šiemet išėjo 85) prie 8m iš abiejų plaučių ištraukė po vieną ir pusantro lt skysčių, iš žarnyno išvarvino kiek nepamenu, nuo širdies nepakankamumo. Bet kuriuo atveju, peritonitą lydi temperatūra, Mikis jos neturi. Nuo antrinės infekcijos - bakterinės jis gauna antibiotikus. Tiek jau nuėjus, reikia tikėti teigiama baigtimi:) Linkiu ramių naktinių askaridžių:D Čia nuotaikai pakelti:D
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-24)
Tai va, kad tik nebutu viskas per velu.
Kropkė (2010-09-24)
Dar vieną straipsnį perskaičiau, vos neapsivėmiau:)) Tai jos gali ir į kasą, galvą, akis ... Dabar mąstau pelynu ar česnaku savo šutvę kankinti, visgi tie antihelmintai toksiški.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-24)
Del tu kirminu tai irgi idomiai buna, vieniems gyvunams labiau tinka cestal, kitiems drontal. Dar buvo atvejis, kad jau paaugusiam kaciukui tik po pastos isejo kirmeles, nors ji veikia itin svelniai. Matyt kiekvienas atvejis individualus.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-24)
Gali buti ir zarna, ir dar bala zino kas.
Kropkė (2010-09-24)
Perskaičiau šiek tiek apie askarides, nu viskas taip, akurat, ir net kasos uždegimas. Vaivą matau, ji su askaridėmis kovojo, pamenu.
Zivivi (2010-09-24)
O negali būti persisukusi kokia žarna? Šunims žinau būna taip..
Serioza (2010-09-24)
Šventai tikiu, kad echoskopija gal ir gali daryti daug kas, bet matyti tai kas matosi ir įžūrėti - gal ne "kožnam babažnam" duota,kaip sakoma.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-24)
Man irgi toks klausimas kilo, bet kai bendraujam tik telefonu, tai kartais pamirsti paklausti. Kai dare echoskopija, tai nutraukinejo skysti pilve, sake nieko nemate. O rentgenas darytas vakar, matosi tik ismatos zarnose.
Kropkė (2010-09-24)
Dar paklausiu, kažkaip man atrodo, kad askaridžių gumulą turėtų rodyti echo, plaukų gumulą rodo. Gal klystu, kad echo, gal rentgenas?
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-24)
Manau, kad negalima dar galvoti, kad diagnoze 100 proc. patvirtinta. Taciau pasiskaiciau apie askaridoze, didelis kiekis askaridziu sukelia kasos problemas, pas Mikuti kasos rodikliai blogi. o jeigu esant kasos problemoms papuola kokia bakterija, tai gali kauptis skysciai pilve. tas ir vyksta. klausimas ar skysciu kaupimasi itakojo bakterija, ar zarnyno dalinis uzsikimsimas, ar dar kas.
Kropkė (2010-09-23)
Nu Dzy, jei tai tikrai kirmėlynas, kurio "neišjojo" tris kart suduoti vaistai, tai aš pas. Galiu prisipažinti tiesiai šviesiai, su tuo nesu susidurusi nė karto gyvenime. Turėjo mano visi iki vieno kacai kirmėlių, net vėmė kai kurie gausiai jomis, bet po vaistų viskas susitvarkydavo. O labai senai, mano močiutė kacams arbatiniu šaukšteliu kišdavo pelyno nuovirą su česnakais, tuo pačiu ir visiems vaikaičiams, kad kirmėlių po "pasikaiminimo" į Vilnių neatvežtu:)) Bjauru buvo, bet gėrėme kartu su kacais, kurios jau nuo mažens "apčepsiu":DD Ir Vilniečiai kacai gaudavo tokį "tručą" nuo kirmėlių, kol neatsirado vetvaistai. Tiesa, dar jie gaudavo sutrinto česnako su pienu.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Vienu zodziu, kazkas pradejo vykti. Ivairiu virusu testai neigiami. Kadangi kaciukui buvo suduoti laisvinamieji, jis pasitustino. Atlikus ismatu tyrima, rasti askaridziu kiausineliai, vetai sudave drontalio ir jis iskakojo dvi askarides. Gali buti, kad zarnyne yra kirminu kamstis, o skystis pilve (geltonas) gali kauptis del kazkokios kirmeliu uzspaustos kraujagysles prie tulzies, neatmetama ir nezinomo viruso tikimybe. Mes buvome kaciukui sudave pastos, o seimininke cestal, ir jokios naudos, jau kelinta karta pasitvirtina drontalis. Katulis guliasa valgo, lygtai zvalesnis atrodo. nuo vakar leidziama kruva vaistu, skyscius varantieji, is pilvuko skystis taip pat bega. Iki pirmadienio bus stacionare ir jeigu pageres, tada bus galima tiketis stebuklo. Tik tas skystis pilve vetus neramina...
Serioza (2010-09-23)
Skysciai pilvo ertmej kaupiasi, sergant kraujo ligom.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Jau padarė echoskopiją, bet visiškai jokių pakitimų ar svetimkūnių neaptiko. Dabar darys įvairius tęstus panleukemijai ir t.t. Gal žinote kiek apytiksliai kainuoja tokie tęstai??? Ar verta juos daryti? Dabar gydo paprasčiausiai standartiškai nuo viruso, antibiotikai, vitaminai ir t.t. Sudavė laisvinamųjų, nes nesituština, bet kol kas nežino ar suveikė jie, nes per darbų gausą gydytoja negali nueiti pažiūrėti. Minėjo, kad gali būti koks nors visiškai naujas virusas, kuriam net vaistu nėra..... :( Tai tokios naujienos.
Angelina (2010-09-23)
Dzy ,tai jus raset ,kad Vetas pasake .dignoze aiski .Tai kokia buvo ta diagnoze?Nepasake?Ar as praleidau?
Persona non grata (2010-09-23)
Galina, jei tikrai, jie myli savo augintini, tai tikrai jaučia. Dabar galiu jau prisipažint, kad vežiau savo (Tikrai ji man taip krito į širdį, kad greičiausia būt likus, ypač kai sužinojau, kad problema visam likusiam gyvenimui, kur rasi kitą tokį durną :) ) Mimi migdyt, nes atrodė kad ją visą skauda, o ji pakeldavo akis į mane ir prašydavo :( Bet kai visa apsižliumbus nuvažiavau į vet.. tai doktorša, tik liepė man viską suvežt ir sakė dabar ji pasirūpins kol pagerės. ir DIDELIS AČIŪ KROPKEI, kurios dėka aš negalėjau slėptis (ir žliumbti) o padariau tai ką padariau ir toliau žliumbiau, bet su kiekviena diena, tai lengviau. IŠ VISOS ŠIRDIES LINKI MIKUČIUI SVEIKATOS
Kropkė (2010-09-23)
O ko čia visos "užputojo", (na vieną tai aiškiai pilnatis veikia:DDD, bet aš jau pripratus prie"mėnulinių" briedų), taigi priešpiet "priėjom" konsensuso, kad reikia palaukti vetų diagnozės. Ar kas pasikeitė, Dzy?
Angelina (2010-09-23)
Polio -mama .cia vetas "kaltas",cia jis apie eutanazija uzsimine,mes cia nieko detos:)
Patreee („Lesė“, Vilnius) (2010-09-23)
oj, atsiprasau, turejo buti *Angelina
Persona non grata (2010-09-23)
Aš ir už tai, kol kacas nori gyventi , jis turi gyventi.... iki tol ne mums spreęsti. Dzy linkėjimai Mikučiui, kad viskas būt gerai
Angelina (2010-09-23)
Zinom ,Diana ,deja.Tikintiems lengviau ,jie sau pasako :Tokia buvo dievo valia.Ir priima tai ,kaip turi but.As nesakau ,kad tuojau pat reikia daryti ,kaip vetas sako ,as tik uz tai ,kad gydyme ir t. t. labiau pasikliauti medikais ,nesu kaimynu ar draugu patarymais.Ir tikrai ,Diana ,sutinku su tavim ,kad seimininkas jaucia ar gyvunui jau....ar dar ne.
Patreee („Lesė“, Vilnius) (2010-09-23)
Angleina, tai Kamelija buvo... pamenu, kaip Jus saket ja jau paleist is sio pasaulio, bet niekaip negalejau, na ir zinoma, nieko neisejo, kazkaip tikejau kad issikapstys... na o siuo atveju, kai nera normalios diagnozes, tai manau, reiktu palaukti... nebent kaciukas aju apatiskas visai, bet jei aktyvus, ir nori gyventi, as irgi siulyciau isbandyti viska... na bet zinoma, kaip nuspres seimininkai, reiks gerbti ju nora... nes tokie sprendimai yra sunkus, ir vien jau apsispresti labai daug kainuoja emociju, zinau pagal save...
Polio-mama (2010-09-23)
Kažkodėl jaučiu pareigą atsiprašyti, visų pirma, Mikučio, o ir Dzy, kad prirašėm visokių liūdnų dalykų čia :) Teisios merginos, teigiančios, kad reikia sulaukti diagnozės. Jei katinėlis valgo, linkęs bendrauti, nereikia prarasti vilties :)
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-23)
Saunuole, Dzy :) Jei valgo, vadinasi, nesijaucia prastai, o tai labai svarbu. Sulaukiam rezultatu, tegul nustato TIKSLIA diagnoze.
Persona non grata (2010-09-23)
tai aš už tai, kad kol gyvūnas nesikankina, net nėra diskusijų, gydom, o kai esi šalia ir matai kad blogai, labaiiiiiiiiiii blogai, tai tada lieka ant mūsų sąžinės kaip pasielgt... kad žinotuimėt, kaip pikta...kai esi bejėgis..
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Pati esu globojusi tokius kačiukus, kurie visiškai nieko nebeėdė, vėmė ir viduriavo vienu metu, bet net ir tokiais atvejais kažką darėme. Aišku, buvo ir netekčių, bet pvz. dabar globojamą katytę Eglute išsaugojome, nors visą mėnesį ji nieko nevalgė, pylėme ir grūdome viską per prievartą, Banditą irgi šunų sudrąskytą vetas siūlė migdyti, apmirę audiniai ant galvos buvo, bet išgydėme. Veterinarai sakė, kad Mikutis valgo, reikia sulaukti diagnozės.
Angelina (2010-09-23)
Diana,juk mes nezinom ,kaip ten kas.Man pasakojo ,kaip mirstavo vienas kaciukas ,kuriam buvo skysciai susikaupe.Pilvas issiputes ,ir kaip jis reke is skausmo ,tai baisu.Neimanoma istvert ,neimanoma miegot nakti paskui,
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-23)
As manau, kad siuo atveju, gyvunas tikrai nesikankina, taigi reikia sulaukti tolimesniu tyrimu rezultatu ir galiausiai zinoti, kas ir kur yra blogai, ir kiek blogai yra. O nuo vieno veto pasakymo del eutanazijos savo gyvuno (o ir net ne savo, o globotinio) tikrai nemigdyciau.
Angelina (2010-09-23)
Tai pas mus visada duoda sprest seimininkams ,veterinaras tokiu sprendimu nepriima.Tik pasako ,kaip realiai reikalas yra.O kaip Voketijoi mes nezinom.Bet man irgi buvo sunku ziureti i gyvuno kancias ,kai jau akinvaizdu ,kad nieko nebus.Vargsiukas kencia ,ir jam ne gyvenimas pratesiamas ,o kancios.Ypac sunku buvo ziureti iviena katyte ,As jau neatsimenu jos vardo.Tu ,Renata turi atsiminti.jau buvo aisku ,kad ji neisgyvens ,oi negaliu ,sunku........
Persona non grata (2010-09-23)
Dzy, sunku.... bet kaip vetas gali teigt kad reik migdyt, kai net normaliai nepasake diagnozes. kazkodel zmones kankina ne po metus ir ne po du... nieks nepasigaili ir nepritaiko eutanazijos. Aš skaitau,. kad tik šeimininkas (nors ir kaip sunku) gali nusprest kankint toliau gyvūną ar ne, jis mato jios jaučia jis supranta (bent aš tikrai mačiau ir jaučiau kaip skauda), žinodamas daktarų išvadas .... Dzy tai JŪSŲ spendimas ir nieks manau nekaltins, kankinr gyvūno tikrai nereikia... bet suteikt šansą, jei jis dar kovoja ir nori gyventi BŪTINA... viešpatie kaip man dar skauda... AČIŪ Kropkei, kad padėjo , tikslaiu patvirtino mano nelengvą bet BŪTINĄ apsisprendimą
Patreee („Lesė“, Vilnius) (2010-09-23)
na kazkaip keistai ir man nuskambejo veterinaro pasakymas, kad kitur butu net nubaustas, uz gyvuno kankinima, bet juk puikiai turetu suprast, kad nori gydyti, nes nori kad pasveiktu... na manais atvejais, tai tik vienas buvo, kada gydytoja Margarita pasake, kad geriau uzmigdyti, jei pamenat ziema maza kaciuka, kuriam buvo luzes stuburas, nes broliukas uzsoko... bet ji pagrinde savo pasakyma, bet apsispresti leido mums, tik sake, kad jei operuosim, jis 99 procentu nepabus po operacijos, nes per silpnas... bet ka su juo daryti buvo mums leista, na ir manau,jei butumem vis gi nutare operuoti, man regis nebutu ji pasakiusi, kad kankinsim gyvuna... o visais kitais atvejais, pati klausdavau, ar geriau migdyti, ir kad pasakytu nuosirdziai, tai kazkaip pasakydavo, kad jei turi jegu kovoti su gamta, gali ivykti ir stebuklas, nors vilciu mazai. ir visus kartus kovodavau, nes uzmigdyti spesi visada, cia mano tokia nuomone, na tik zinoma, is tu atveju buvo kurie isgyveno, bet ir tokiu kurie mire..
Angelina (2010-09-23)
as tokiu tragisku atveju maciau ne viena ,kai dirbau poliklinikoi.tai gyvunai ,o ten buvo vaikai.Neklausyti gydytoju ,o klausyti ismintingu ,rraziu bobuciu labai pavojinga.Vianas atvejis pas mus baigesi itin tragiskai ,kai mire 4 metu mergaite.tevai ja isveze savo tevam i kaima.ten jai ikando ju suo.Ne svetimas ,o seneliu.senelis su lazda ta suni uzmuse.kaimo felceris pasake ,kad mergaite paskepitu kuo greiciau nuo pasiutliges.Mama nepaklause,nes buvo nusiteikusi pries skiepus.Ji buvo is tu ,kurie laike savo mama protingesne uz gydytojus.Mergaite mire nuo pasiutliges.Jos apilinkes gydytoja ir sesele gavo labai stipriai ,nors buvo nieko detos.tada buvo tokia tvarka.Gydytojai uz viska buvo atsakingi,kalti ar ne.Sitas atvejis labai sukrete mus visus medikus ten dirbanciu.O kurie baigesi ne mirtimi ,o taip sunkiai ,tai galima vardinti be galo ,be krasto.
Polio-mama (2010-09-23)
P.Irena, man tuos kartus nei nereikėjo galvoti, ką man norėjo pasakyti. Pasakyta buvo taktiškai, bet labai aiškiai - geriausias sprendimas gyvūno labui, siekiant jį apsaugoti nuo beprasmių kančių, yra eutanazija. Tik tiek, kad aš tariausi, kad "suveiksiu" stebuklą. Nesuveikiau, deja.
Kropkė (2010-09-23)
Sutinku, p.Jurga, nes tie atvejai buvo tokie beviltiški, kad aš per savo užsispyrimą gal nieko ir negirdėjau, pvz mano vyras sakė supratęs, ką jie nori pasakyti:)
Polio-mama (2010-09-23)
Nevisi veterinarai nepasako tiesiai apie eutanaziją kaip geriausią sprendimą. Esu tai girdėjusi du kartus. Abiem kartais nepaklausiau. Abu kartus klydau. Pratęsiau gyvūnėlių gyvenimą maždaug savaitei. Ta savaitė abiem atvejais buvo nelengva. Vienu - netgi tragiška.
Kropkė (2010-09-23)
Aš ir sakau, kad vetas, tinda dirinda, ne dievas ir reikia įdėti šiek tiek pastangų juos "nutrešti" diagnozavimo klausimu. Kiek "dusinausi" su tikrai beviltiškais savo kacais, nė vienas nepasakė tiesiai šviesiai- reikia eutanazuoti, o tik mykė kažką apie gydymo beprasmiškumą. Suprantate, Dzy, mano ciucina su širdies yda pragyveno 14,5m ir tik jau pačiame gale, kai ją suparaližavo, užmigdžiau, nors po diagnozės, šunei buvo 7m, girdėjau mykimą apie šuns dienų skaičiaus baigtumą. Bet Ficas, katinas su korona pratempė tik 5m, nors koroną jam rado po mirties, nes galas buvo toks staigus, kad maniau jis kuo nors nusinuodijo, beje nevėmė ir neviduriavo ir svėrė apie 7,5kg. Taip kad palaukite Jūs to echo, o po to bus matyti:)
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Beje LVA Mikutį apžiūrėjo gerai vertinamas gydytojas Grigonis... Jis būtent atsisakė gydyti, pasakydamas taip: "kam save apgaudinėti"- diagnozė aiški ir gyvūną reikia eutanazuoti. Ir dar pabrėžė, kad Vokietijoje už gyvūno kankinimą, o pagal ji, tai kankiname mes, bandydami visom išgalėm pagydyti, mes būtume paduoti į teismą ir gautume didele bauda ir t.t.
Kropkė (2010-09-23)
Be to palaukite Jūs to žarnyno echo, gal gi bus priežastis- svetimkūnis, prie subiniuko viduje yra tokios liaukutės, gal jos negerai veikia, gal net koks žarninis polipas, kurį lengva pašalinti. Nu turi gi vetas ką pamatyti.
Kropkė (2010-09-23)
Šiaip kai aš "įkimbu" į kaco ligą, tai pradedu nuo akivaizdžių tyrimų, bet tai finimlu, nes atvažiuoji su sergančia kate, o jie, vetai, žiūri į tave kaip smauglys į auką ir nesupranta, kodėl tu nesupranti, kodėl jie nesupranta, ko tu nori:) Katė gi nepasakys kur skauda ir kas jai ne taip. Yra Dzy virusai, kai tie skysčiai kaupiasi, bet panleukopenija Mikis greičiausiai neserga, nes neviduriuoja. O kaip jie atmetė širdį, jei neturi antgalio echospijai? Vien paklausę plakimo? Juk ir LVA pritrenkė-kepenų nepakankamumas, patrynę vidaus skystį tarp pirštų:DD, o pasirodo ne.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Mums bendrauti sunku su vetais, nes esame Jonavoj, o kaciukas Kaune. O ar yra dar kokiu virusu, kurie issaukia skyscio kaupimasi pilve?
Kropkė (2010-09-23)
Kepenų, inkstų sutrikimai būna vėlesnėje stadijoje, jei kacas dar nedūsta ir nekosčioja, tai tik gb pradžia, bet jei jau vetai atmeta galimybę širdies ydos, tai tebūnie. Vidaus organų veiklą visada sunku diagnozuoti, nes tai ne virusas, kurį matai po testo. Aš tai vetus visada "išprievartauju" ligos atmetimo principu. Sakykim, jie patys išvardina, kokios ligos įtakoja skysčių kaupimasį pilvo ertmėje ir tada paprašai jų, atmesti įmanomas, atliekant tam tikras procedūras.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Sake, kad neturi kazkokio antgalio sirdziai paziureti, bet jie atmeta sirdi. Paskaiciau, kad prie sirdies sutrikimu buna blogi kepenu, inkstu rodikliai.
Kropkė (2010-09-23)
Dzy, jei jau darys pilvo echo, paprašykite, kad pažiūrėtų ir širdutę. Jei yra sutrikusi dešinės širdies pusės veikla, tai sutrinka ir vidaus virškinimo organų veikla ir skysčiai kaupiasi pilvo ertmėje. Vakar klausiau ar Mikis nekosčioja ne šiaip sau, esant širdies veiklos sutrikimams skysčiai kaupiasi ten kur nereikia, be to reikia atmesti visas įmanomas prielaidas ir nebijoti vetų prašyti tai padaryti juolab kad kaina bus ta pati.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Nezinau kokios zarnos sudaro kaciuku zarnyna . bet zmones vemia tik esant plonosios zarnos nepraeinamumui, o storosios - ne.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-23)
Bet jei butu nepraeinamumas, tai vemtu Mikutis, ir siaip viska daug intensyviau vyktu..
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Bent jau žmonėms, tai skysčiai pilve kaupiasi dėl žarnyno nepraeinamumo, gal ir gyvūnams taip pat. Dėl kasos sutrikimų nesikaupia.
Angelina (2010-09-23)
Taip ,skysciai labai negerai:(
Polio-mama (2010-09-23)
Ne, skysčiai jam nesikaupė. Ir, tiesą sakant, tie skysčiai mane Mikučio atveju labiausiai neramina.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Bet Jūsų katinėliui ar kaupdavosi pilve skysčiai?
Polio-mama (2010-09-23)
Dzy, mano katinėlio nebėra jau daugiau kaip metai. Pragyveno jis 16 metų. Labai panašu, kad kasos problemų turėjo nuo pat jaunumės. Tik tiek, kad jo jaunystės "daktarai" nesiūlė mums, šeimininkams, atlikti kraujo tyrimų ir apie problemą mes ilgą laiką nežinojom. Kai tyrimai buvo atlikti, kasa jau vos funkcionavo, o ir kepenų veikla buvo sutrikusi. Ėmusis intensyvaus gydymo, griežtos dietos pagal gydytojų parinktą racioną, kasą beveik pavyko "atvesti į protą". Kepenų rodikliai taip ir liko "virš normos". Galiausiai nepakankama kepenų ir kasos veikla neigiamai paveikė insktus. Bet apgydžius kasą ir kepenis mūsų katinėlis (beje, vardu Mikis ;)) pragyveno dar 5 metus. O buvo jis nebejaunas jau, kaip ėmėm gydyti - devynerių.
Angelina (2010-09-23)
Diskusijos visada naudingos.O nezinant diagnozes ,neimanoma ka nors ir patarti.Viska zino tik vienas Dievas ,vetai ,ir tai ne viska zino,o kur jau mums ,ir cia nenuvertinimas,o tiesa,pirma reika stengtis suzinot ,kas tam kacui yra.mano Nika irgi daro kietai ir tamsiai.ir tai priklauso nuo maisto.Kaip as pastebejau .Orienas ir jos kakutis beveik juodas.Rojal Canin daug svesesnis ,ir kvapas kakuciu nuo maisto priklauso ,Nezinau ,koki kvapa turi Corona.Bet teko skaityti ,kad testai is tiesu labai nepatikimi ,ju nepatikimumas labai didelis.reikia maziausiau 3 testu padaryti ,kad isitikinti.Tiek ,kiek as zinau.Diagnostika sunkokas daiktas ir brangus.Kartais reikia labai daug visokiausiu tyrimu atlikt ,kad nustatyti priezasti.O taip juk tik speliones.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Iš kraujo tyrimų ir pamatė kasos rodiklius. O Jūsų katinėlis ar dar gyvena?
Polio-mama (2010-09-23)
Dzy, echoskopija nepakenks, bent jau parodys, kiek tų skysčių ir kur jie, prie kokių organų labiau susikaupę. Dar vertėtų, kaip minėjau, paimti to skysčio ir pasižiūrėti mikroskopu, kas jame "gyvena". Tai irgi gali duoti tam tikrus atsakymus į klausimą. O užkietėjimas kartais lydi kasos problemas. Tai patyriau su savo katinu. Beje, mums kasos prasta veikla padarė blogą įtaką kepenims. Ir jos ėmė streikuoti. Kasą pavyko labai neblogai apgydyti. Ir kepenis - šiek tiek. Beje, kasos veikla iš kraujo tyrimo irgi matyti.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Gal kasos funkcijoms pakenkė antibiotikai Betamox, kuriais gydėme jam viduriavimą.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Kad jie nežino dar tiksliai kas yra, o ir mes kalbėjome apie echoskopiją, gal užtai ir daryt ruošiasi, nors gal to nereikia. Pas mus jo viduriai irgi buvo kietoki, maitinome sausais ir guliasu.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Tik jau nereikia savęs taip nuvertinti, tokios diskusijos labai naudingos. Ypač šiuo atveju, nes mes taip ir būtume grįžę iš Kauno be kraujo tyrimų. Tik čia išsiaiškinau, kad kepenų rodiklius parodo kraujo tyrimas. Čia įrodymas, kad vienu ar dviem veterinarais pasitikėti negalima. Pats turi kažką išmanyti, kad galėtum reikalauti tinkamo ištyrimo ir gydymo.
Polio-mama (2010-09-23)
Upss... "nepRaeinamumą" :)
Polio-mama (2010-09-23)
O dėl ko įtaria žarnyno nepareinamumą? Dėl skysčių pilvo ertmėj? Ar to skysčio nebandė po mikroskopu "kišti"? Jei sutrikusi kasos funkcija, žalia mėsa tikrai per sunkus maistas. Kasa neišskiria pakankamai fermentų tokiam daiktui suvirškinti. Štai ir bėdos katinukui su viduriukais.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Tai dabar pagrindinis dalykas yra atlikti echoskopiją dėl žarnyno praeinamumo ir kažką daryti su skysčiais pilve. Šeimininkė nemažai maitino žalia mėsyte, gal ji per sunkus ir netinkamas maistas kasai.
Angelina (2010-09-23)
Dzy,as pilnai pritariu Polio mamai.konsultuokites su veterinarais.Nors mes ir grazios "bobulkos",bet zinom toli grazu ne viska.:)
Polio-mama (2010-09-23)
Jei Mikučiui sutrikusi kasos veikla, alyvuogių aliejaus duoti nepatarčiau. Tai gali sutrikdyti ir kepenų veiklą. O užkietėjimai - būdingas dalykas "streikuojant" kasai. Turėjau katiną su sutrikusia kasos funkcija. Nuolat buvo problemų su tuštinimusi. Apskritai, jei problema būtent kasoje, siūlyčiau visas dietas ir racioną aptarti su gydytoju.
Kropkė (2010-09-23)
Žinau, nes belikau "tik graži", bet nebejauna:DDD O, kadangi visą gyvenimą laikau gyvūniją, tai ir ligų prisižiūrėjau sočiai, be to nesiskundžiu "senatviniu" užuomaršumu, kažkaip info labai lieka galvoje, ypač jei ta info yra vizuali:) O kasos sutrikimas rimtas, bet pagydomas, na gal teks vartoti fermentus visą laiką, gal nepastoviai, tik periodiškai. Yra tokie miltukai pas vetus, tik ne visi kacai juos sumaišytus su vandeniu laka, aš girdydavai švirkštu priverstinai, jei reikėdavo.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Kropke, iš kur Jus visko tiek daug žinote? O kasos sutrikimas čia labai rimtas dalykas ar gali būti įgimtas ir neišgydomas? Paskaičiau apie žmonių kasos nepakankamumą, tai išmatos būna skystos, gausios ir riebios, o pas jį atvirkščiai.
Kropkė (2010-09-23)
Na va Dzy, sveikinu, nėra nieko blogo, nei kepenų nepakankamumo, nei koronos, o echoskopija parodys, gal plaukų kamuolys, gal koks svetimkūnis, pvz vištienos kaulas, ar dar koks biesas, kurį maži kacai iš kvailumo praryja. Iš "liaudiškų" priemonių: galima duoti truputį pieno, alyvuogių aliejaus, žalia mėsa ypač pagerina peristalktiką, yra natūrali vidurius paleidžiamoji priemonė, tp česnakas, bet jei su kasa negerai, tai negalima, trintos džiovintos slyvos ir aplamai tokius "neprakakius" geriausiai maitinti natūraliai, žalia mėsa.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Koronos testas iš išmatų neigiamas. Kažkas gali būti su kasa ir žarnynu, darys echoskopija. Po viduriavimo sustabdymo jo kakučiai būdavo labai kieti - vieną dieną nesituštindavo, tik kasdavo smėlį, kitą net porą kartų padarydavo. Vetai kalba, kad jei būtų žarnyno nepraeinamumas, tai kačiukas vemtų, o to nebuvo. Kas esate susidūrę su panašiomis problemomis ar kasos ligomis, prašau parašykite.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Visi kiti sveiki. Sis kycius buvo laikomas atskirai, todel niekas neapsikrete. Tiesa, jo seimininke turi 10 metu katina, jie kartu gyveno 2sav. Del kvapo jokio isskirtinumo nepastebejome, tik kad spiriukai buvo tamsus, mazi ir kieti, bet galvojom, kad del sauso maisto. Labiau mego sausus, nei guliasa.
Kropkė (2010-09-23)
Ir dar Dzy, gal juokingai tai nuskambės, bet korononio kaco kakiai turi tokį labai specifinį kvapą:) Jei turite gerą uoslę ir globojate ne vieną kacą ir žinote, kad vienas kacas korononis, o kitas ne, tai lengva nustatyti. Kai paėmiau globoti šiemet katę, jau be testų žinojau, kad ji koroninė, ir baltas "spiriukas" tp, na jų kakai yra kažkokio aštraus, gaižaus, intensyvaus kvapo. Kadangi penkis metus auginau tokį saviškį, beje jo "kuležanka" su juo pragyvenusi visą laiką korona neapsikrėtė, nors sisi-kaku į tą pačią dėžę, tą kvapelį atskiriu be testų, o jie tik patvirtina mano spėjimą:)
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Labai aciu uz patarimus, rytoj 9 skambinsim i klinika ir pasakysim, kad darytu tyrima is ismatu.
Kropkė (2010-09-23)
Tai daroma post factum, geriau apie tai negalvoti, tik koronos testą prašykite iš išmatų, nes iš kraujo rodo, kad kacas turi antikūnių kraujyje, o ne pačią koroną, o išmatų testas, kad kacas ją turi ir platina. O jei išmatų testas neigiamas, tai linkiu viso ko geriausio ir pasveikti su vetų ir vaistų pagalba, nes tikrai jei, sakykim jam kasos uždegimas, ką galėjo iššaukti per dažnas antihelmintų vartojimas (Jūs pastą kelis kartus, šeimininkė dar ketvirtį(gal ir daugiau)), tai gal jam pakaks atitinkamų vaistų ir jis toliau murks ir džiugins Jus:))
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-23)
Kas yra ta kepenu cistoskopija ir ar gali buti sis tyrimas blogas, jei kepenu rodikliai geri.
Kropkė (2010-09-22)
Prielada, kad peritonitas yra fifty fifty ir vetas visada tik daro prielaidą, kad taip gb. Galutinė diagnozė nustatoma tik po kepenų arba pilvo skysčių cistoskopijos. Pastaruoju metu, kažkodėl ta korona mane dažnai persekioja ir jau ne vieną "paskaitą" ta tema esu išklausiusi. Aišku sprendimą priima kaco globėjas, o viltis visada miršta paskutinė. Kadangi akivaizdžiai mačiau mirštantį nuo to kacą, niekam to nelinkėčiau matyti.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Paskaiciau, kad pvz zmonems pilvapleves uzdegima gali sukleti kasos uzdegimas, zarnyno nepraeinamumas ir t.t. pas kyciu prasti kasos rodikliai.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-09-22) (foto)
ZInau ta atveji. Buvo Korona, ir buvo skysciai pilve, bet tai nereiskia, kad buvo perintonitas. Kiek kartu buvo "pagyta nuo perintonito", visada pasirodo, kad buvo neteisingai nustatyta liga. Katinu turinciu Korona yra labai nemazai, o skyscius pilve sukaupianciu ligu irgi ne viena. Vienintele viltis, jei Korona testas teigiamas ir yra skysciai - kad visdelto tai ne perintonitas, o viena is isgydomu ir skyscius pilve sukelianciu ligu. Butent todel, kol katinui nera visiskai blogai esu uz gyvuno gydyma, nes kazkaip vetai iskart pamate teigiama korona testa primeta, kad cia 100% perintonitas, jei skysciu pilve yra, bet tai neteisinga prielaida gali buti neretu atveju ir tada katinas butu uzmigdomas, nors jam yra sansu pagyt.
Kropkė (2010-09-22)
O kas čia pasakė, kad visi katinai, turintys koroną yra mirtininkai? Mirtina yra koronos mutacija į peritonitą, kas būna ne taip jau ir dažnai. Viktorija jau ne vieną kartą minėjo, kad katinas su korona gali sėkmingai gyventi ir net, esant tam tikroms sąlygoms jo organizmas pašalina koroną. Jei kažkam pasisekė labai džiugu, tik nereikia...na čia jau visai keistai skamba, katė pagydyta nuo infekcinio peritonito, arba jo nebuvo arba kažkas kažką klaidingai suprato.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Aciu, Patreee, uz maza vilti.
Patreee („Lesė“, Vilnius) (2010-09-22)
na mano vienai globotiniai, buvo nustatytas korona virusas, pervezem ja i stacionara, nes bijojau tiek i lauka paleist, kad butent korona nemutuotu ir varkse nemirtu skausmuose, na ir namo negalejau paimti, nes korona uzkreciamas kitiems katinams. na kai nusprendeme kad ja reik sterilizuoti, vete paeme kraujo tyrima ir padare dar karteli, korona buvo neigiams. testa dare du kartus. Tai vat, kazkaip man irgi tie testas nlb patikimi...o dbr katyte glaudziasi pas man, tfu tfu tfu, bet kol kas visi jauciasi gerai... na ir kiek pamenu Leses katyte Meja, irgi ryza buvo sirgo korona, ir jai jau buvo jis mutaves i pilvapleves uzdegima, bet kazkaip pavyko ja isgelbeti, ir jai padeti, siuo metu ji padovanota, na apie jos gydyma turbut daugiau papasakotu Vaiva, nes tuo metu dar naujoke buvau, tai nlb ka apie gydyma ismaniau :) bet va toks kates isgyjimas, man nuolat duoda postumi, kad ne viskas prarasta...
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Diagnoze dar nepatvirtinta... jam nera temperaturos, sulyses taip pat nera, kaip tik pastambejes. prasti kasos rodikliai, o radau, kad prie perotonito buna kepenu, inkstu ir bluznies uzdegimai.
Kropkė (2010-09-22)
Dzy, užjaučiu, negydomas. Net virš 50% žmonių miršta nuo pilvaplėvės uždegimo, tai mirtina, daugeliu atveju, liga. Jei jau antras vetas patvirtina nepalankią diagnozę... Jei tai koroninis peritonitas, o greičiausiai taip ir yra, jam labai skauda pilvelį. Aš neskatinu Jūsų, aš sakau ką aš daryčiau šiuo atveju. Prieš kelias sav. aš pati turėjau panašų atvejį, tik mažiui korona dar nemutavo, ir antibiotikų, fermentų bei bakterijų, imunostimuliatorių, vitaminų pagalba jam suteikta galimybė gyventi, nes koroną tik labai retu atveju mutuoja į peritonitą, bet jei vetas būtų pasakęs: korona mutavo, aš pasielgčiau atitinkamai.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Kepenu rodikliai geri. Itariamas peritonitas ar kaip ten jis vadinasi. Darys tyrimus del virusiniu ligu. Kas zino apie ta peritonita, ar pagydomas, parasykite.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Kažką žinosim gal šiandien, nes vėl išvežtas į Kauną, į Dainavos kliniką.
Kropkė (2010-09-22)
Na Dzy galime mes čia prispėlioti, tik vetas rytoj viską Jums išiaškins, tik anamnezę kaco reikia papasakoti visą labai smulkiai, nes mano gyvenimo patirtis rodo, kad ir vetus kartais reikia "pastumti" ir nereikia bijoti klausti visko kas jums neaišku ir "baksnoti" į viską kas Jums sukelia abejonių. Linkiu viso ko geriausio:)
Kropkė (2010-09-22)
Tai tada visai persipainiojau. Kaip korona neigiama, o nustatė, kad mirė nuo infekcinio peritonito, kurį ir sukelia mutavusi korona. Jei katinui pilvaplėvės uždegimas, kas sukelia letalinę baigtį, tai ir koroną jis anksčiau ar vėliau turėjo.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Nekosėjo, dėl limfmazgių nežinau. Dažnai būdavo iškišęs liežuviuką. Po antibiotikų viduriavimas sustojo, o kakutis buvo gal šiek tiek per kietas. Kai pagalvoji, tai jis turbūt norėdavo kažką pasakyti, labai norėdavo būti ant rankų, lipdavo ir glausdavosi prie veido, bet mes nesupratome.
Polio-mama (2010-09-22)
O aš dėl koronos testo esu skeptiška. Menkas jo patikimumas. Mūsų Piciukui testas buvo neigiamas. O mirė jis tikrai nuo virusinio peritonito, t.y. mutavusio koronos viruso. Padaryti testą, žinoma, galima. Bet pirmiausia reikėtų paimti kraują kepenų rodikliams nustatyti. Jei rodikliai padidėję, tuomet ir skysčiai pilvo ertmėje gali būti nuo kepenų.
Kropkė (2010-09-22)
Na aišku mes ne vetai, bet coronos testą siūlyčiau pirmiausiai ir kepenų iš kraujo. Jei mažius jau buvo "daug viduriuojantis", tai akivaizdu, kad virškinimo funkcija jo sutrikusi nuo gimimo. Dar neatsakėte, ar jis kosčiojo ir ar "žandiniai" limfmazgiai patinę, ant kaklo, iš abiejų šonų galima užčiuopti, jei yra, gūzelį, kurio sveikam kacui neturi būti, panašiai kaip žmogui tie limfmazgiai, kurie patinsta sergant kiaulyte.
Polio-mama (2010-09-22)
Dzy, geriausia būtų visą Mikučio istoriją papasakoti gydytojams. Taip, kaip ją čia apsakėte. Kuo buvo gydytas, kiek kartų ir ko gavęs nuo parazitų irgi reikia pasakyti. Tai padės atsakyti į klausimą, kokio pobūdžio problema. Kartu su tyrimais, be abejonės. Apetito stoka, domėjimasis tik "naujovėmis" rodytų, kad jis bėdų turėjo dar būdamas pas jus. O rentgenas galėtų ir neparodyti kokio nors skaidraus praryto objekto, pvz., plastikinio maišelio skiautės. Tai neseniai išgirdau iš gydytojos.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Pas mus jis pateko baisiai viduriuojantis, todėl buvo gydytas antibiotikais ir gerosiomis bakterijomis, viduriavimas buvo sustabdytas. Akytės paašarodavo, maistukui buvo išrankus, kartais apetitas geras, kartais prastokas. Davėm pastos nuo kirmėlių porą kartų, paskui leidome vitaminus, tada apetitas labai pagerėjo. Vėliau vėl suprastėjo, ėsdavo tik kažką naujo. Prieš dovanojimą lašinome nuo blusų. Šeimininkė sakė, kad labai mėgsta mėsytę, sausus pakramto. Prieš porą dienų pradėjo prasčiau ėsti, todėl šeimininkė pagalvojo, kad turi kirminų ir sudavė ketvirtį Cestal. Kelias dienas nesituštino, todėl pagalvojome, gal kokį raištelį suėdė, todėl ir išvežėm nuotrauką daryti.
Kropkė (2010-09-22)
Kadangi esu turėjus "kepeninį" kacą, suvokiu Jūsų esamą padėtį, bet, ar Mikutis nekosčiojo, ar jam nepatinę limfmazgiai? Be to skystis pilvo ertmėje nėra vien tik kepenų nepakankamumo, bet ir mutavusios koronos (mirtina, negydoma), širdies nepakankamumo (tp gyvūnams negydoma). Tp, jei kacas iki blogo pasijautimo buvo visiškai sveikas ir guvus, tai gb staigus kepenų nepakankamumas, iššauktas, sakykim kokio nors nuodo: kokia nors žmogiška tabletė, stabdžių skystis, kurį kacai labai mėgsta palaižyti, gal buvo nukirmėlintas per didele vaistų doze ir pan.
Polio-mama (2010-09-22)
Gali būti aišku ir iš nuotraukos, bet kraujo tyrimai būtų objektyvesnis dalykas. Tuomet būtų aišku, kiek padidėję kepenų rodikliai ir ar įmanoma juos bandyti "mušti". Todėl Jūsų ir klausiau iš pat pradžių apie rodiklius. Negaliu atsistebėti, kad nedarė tyrimo.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Tik pakeliui namo išsiaiškinome, kad būtini kraujo tyrimai, kodėl jų nepasiūlė atlikti, nesuprantama, mes pirmą kartą susidūriame su tokia situacija, todėl nežinome ko reikalauti. Nežinau, gal ten iš nuotraukos viskas aišku ?????
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Padarė nuotrauką, pamatė, kad pilve daug skysčių, paskui tą skystį su švirkštu traukė iš pilvo, trynė tarp pirštų ir sakė, kad glitus, vadinasi iš kepenų. Veterinaras vos pamatęs nuotrauką, sakė, kad migdyti.
Kropkė (2010-09-22)
Dzy, perskaičiau viską, norėčiau paklausti, kaip LVA nustatė Mikiui kepenų nepakankamumą, jei "nepasiūlė padaryti kraujo tyrimų"?
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Susitarėm Kaune dėl stacionaro. Manau, kad reikia palaikyti bent kelias dienas, apie ilgą laikymo laiką negalvojame. LVA net nepasiūlė padaryti kraujo tyrimų, todėl tegu ten tinkamai viską atlieka.
Polio-mama (2010-09-22)
Aš suprantu, kad Jonavoj nėra aukšto lygio pagalbos. Nors negali būti, kad net lašinių nestato. Kaip tada operacijas atlieka, jei kateterių į veną nestato? Nesvarbu. Norėjau pasakyti, kad gydytis gali tekti mėnesį ar daugiau non stop. Tiek ilgai laikyti stacionare Mikučio šeimininkai gali neišgalėti. Todėl racionaliausia būtų gauti konsultaciją, įsigyti reikiamų vaistų, jei skirs lašines, išsiaiškinti, ar būtina lašinti į veną (yra galimybė ir po oda lašinti). Jei lašinės statomos po oda, jas puikiai galima namie pasistatyti. Užtrunka apie 5-7 minutes (priklausomai nuo kiekio). Lašinant į veną procesas daug ilgesnis ir nevisi gyvūnai sutinka ramiai būti.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Esme ta, kad Jonavoj nestato nei lašelinių, nei vaistų neturi.
Polio-mama (2010-09-22)
Dzy, gydymas bus ilgalaikis procesas, kiek galiu spręsti pagal saviškį. Todėl stacionaro jums tikrai nereikia ta prasme, kad tas gydymas irgas, bet ne tiek sudėtingas, jog reikėtų nuolatinės metikų priežiūros. Jei norit, galiu duoti kontaktus klinikos, kurioje gydėsi mano "kepeninukas".
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-22)
Ir as, kai sirgo maniskis kyciukas, irgi konsultavausi su keliais gydytojais. Tikrai nepakenks, jei pasikonsultuosit su kitu daktaru. Mano nuomone, jei gyvunas akivaizdziai nesikankina, reikia bandyti gydyti leidziant skyscius, duodant papildus, homeopatinius vaistukus, ir parenkant maista, kad neapkrauti kepenu kol neatsistatys ju funkcijos, taip pat veliau kontroliuoti ju veikla. Manau, tai visai imanoma jei organizmas pasiduoda.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Mergaitės, rytoj būsime Vilniuje, rekomenduokite kliniką, kurioje yra stacionaras ir, kuri galėtų mus priimti gydymui. Parašykite tel.
Polio-mama (2010-09-22)
Gal tuomet verta pasitikslinti, pas kokį gydytoją buvo Mikutis? Doc.Zamokas - "vidaus padargų" specas. Ir bent man nesudarė nemalonaus žmogaus įspūdžio. Jau kelis augintinius esu jam vežusi iš Vilniaus konsultuoti. Skysčius, kaip sakiau, galima nusiurbti, įstačius kateterį švirkštu, kontroliuojant situaciją echoskopu (reikia, kad klinika echoskopą turėtų).
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Nežinau, ar priėmė būtent tas veterinaras, bet buvo pasakyta, kad prisikaups skysčių pilve ir pradės dusti.
Polio-mama (2010-09-22)
Dzy, nemaža dalis vaistų ir žmonėms, ir gyvūnams yra tie patys, arba tokie patys, t.y. ta pati veiklioji medžiaga, tik skiriasi dozė ir prekinis pavadinimas. Jei nurodė vaistus, vadinasi, dar galima bandyti gydyti katinėlį :) Migdyti visada spėsit.
Polio-mama (2010-09-22)
Nemaloniai priėmė Zamokas? Esu nustebinta. Ar tai jo nuomonė - eutanazija? Bet kokiu atveju pritariu Dinkai. Parodyti dar vienam gydytojui nepakenks. Ypač tokiu atveju verta išgirsti dar vieną nuomonę.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
ir nurodė kažkokius žmogiškus vaistus.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Ten ir buvom, labai nemaloniai priėmė.
Polio-mama (2010-09-22)
Jei kačiukas Kaune (ar teisingai supratau?), labai rekomenduoju parodyti jį doc. Gintarui Zamokui iš LVA. Jis konsultuoja Kriaučeliūno klinikoj. Bent mano katiną (mirusį jau) pagal Zamoko sudarytą gydymo schemą pavyko visai neblogai atgriebti. Irgi buvo labai blogi kepenų ir kasos rodikliai.
Persona non grata (2010-09-22)
Reiktu gal dar pakalbet su kitu vetu, gal galima gydyti, jei jauciasi gerai dar. As susiduriau, skaudziai, (ir vel zliumbiu) bet jai jau niekas nepadejo, kol, murke ir glaustesi bandem kovoti, sutikau migdyt, tik kai supratau kad katyte kankinasi, ir vetai jau nieko nezadejo.... Nors kiti su tokiom problemon gyvena, viskas priklauso kiek tos kepenys pazeistos it t.t.Stiprybes jum
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Dėl rodiklių nieko nežinau, nes kačiukas išvežtas į Kauną, tai pakalbėjom tik telefonu. Ten veterinarai neapsiima gydyti, o Jonavoj pas mus nestato lašelinių ir apskritai čia didelio vaistų pasirinkimo nėra. Nežinau ką reiks daryti.
Polio-mama (2010-09-22)
Dzy, kepenų problemos nesvetimos. O be skysčių pilve, kiek objektyviai viršyti kepenų rodikliai? Jei galima rodiklius kažkaip koreguoti (lašinių ir homeopatinių preparatų pagalba, dieta), skysčius galima ir nusiurbti.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-22)
Turim didelę bėdą. Mikučiui nustatytas kepenų nepakankamumas, veterinarai siūlo migdyti. Kas esate susidūrę su tuo, gal pasidalintumėte patirtimi, ar yra šansų išgyventi, ką daryti. Jis vaikšto, glaustinėjasi, lipa prie veido, murkia, apetitas prastokas, pilve yra skysčių.
IlonaKolit (2010-09-09)
Labai džiaugiuosi dėl Mikučio- manojo Miciaus antrininko ir linkiu ramaus gyvenimo su rūpestingais šeimininkais :)
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-02)
Koks jo zvilgsnis nuostabus.. Toks tyras ir mielas :)
IlonaKolit (2010-09-01)
Šitas kleckas taip man manąjį Micių ankstyvoje vaikystėje primena :) Toks tyraakis atviruolis :)
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-09-01)
Didžiausia meilybė šis mažylis...
IlonaKolit (2010-07-30)
Pasidomėkite tą, kurią nurodė Dzy. Kadangi ryža mergaitė retenybė (kiek teko girdėti), tai aš linkuis manyti, kad ten berniukai. Bet jei norėtumėte atvykti pažiūrėti, prašom.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-07-30)
Yra gi Kaune karantinuojama ryza katyte, pasidomekite.
ZooFan (2010-07-30)
As noreciau, bet katyte kad butu
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-07-29)
Skelbima duokite i laikrasti.
IlonaKolit (2010-07-29)
DZY, jei bus daug norinčių ryžų mažiukų, žinau, kas turi net tris apelsininius judruolius.
IlonaKolit (2010-07-29)
Lankytojas pašalino komentarą
Puikioooji (2010-07-28)
Koks grazuolis ryzekas... :D


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
Viešoji įstaiga „Lesė“. Įm. kodas: 300709225. Adresas: Savanorių pr. 33-91, 03128 Vilnius (laiškams).
Tel. 8-605-33452 (Vesta). El. paštas: info@lese.lt. Bendra a/s: LT647044060005976183 (SWIFT: CBVILT2X) 
Statistika Prisijungę: 28